سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان  خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما چارتری خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما تهران مشهد
صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود فیلم به وقت شام کامل

دانلود فیلم به وقت شام

فیلم به وقت شام جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا که در مورد دو خلبان ایرانی است که سعی دارند مردم شهر تدمر را از محاصره داعش نجات دهند

 دانلود فیلم به وقت شام 

فیلم‌های به وقت شام، به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و پاپ کرن، ساخته میلاد فرج اللهی در جشنواره فیلم‌ بوچئون کره جنوبی حضور خواهد داشت.
 ابراهیم حاتمی‌ کیا، فیلم ساز ایرانی برای تبلیغات عجیب فیلم «به وقت شام» در پردیس سینمایی کوروش، از مردم عذرخواهی کرد.

دانلود فیلم به وقت شام دانلود فیلم به وقت شام دانلود فیلم به وقت شام
 چهره‌های مطرحی چون محمد جواد ظریف و عزت الله ضرغامی پس از تماشای فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا درباره آن اظهار نظر کرده‌اند که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.
 به وقت شام، جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا بوده که قرار است در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شود. حاتمی کیا یکی از برجسته‌ترین کارگردانان حال حاضر سینمای ایران است که از سال 1359 تا به امروز در زمینه‌های کارگردانی، نویسندگی، تدوین و بازیگری مشغول فعالیت است. او که آثار فاخری همچون بادیگارد، به رنگ ارغوان، آژانس شیشه‌ای، از کرخه تا راین و... را در رزومه هنری خود دارد، این بار با فیلمی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران به جشنواره فیلم فجر آمده است. این فیلم که با سرمایه گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخته شده، فیلمبرداری خود را در ماه خرداد آغاز کرده و بیشتر صحنه‌های آن در لوکیشن‌های نظامی مانند فرودگاه‌های نظامی تهران، شهرک سینمایی دفاع مقدس، پایگاه هوایی شیراز و... فیلمبرداری شده است. این فیلم با بازی بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی، روایتگر دو خلبان ایرانی است که قصد دارند تعدادی از مردم شهر تدمر را از محاصره داعش نجات دهند. در ادامه می‌توانید خلاصه، عوامل و تصاویری از این اثر را مشاهده کنید.