سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان  خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما چارتری خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما تهران مشهد
صفحه خانگی پارسی یار درباره

طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی و تیرامیسو ساده خوشمزه با فیلم و عکس

تیرامیسو,طرز تهیه دسر تیرامیسو, طرز تهیه تیرامیسو ساده,طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی,طرز تهیه تیرامیسو با بیسکویت پتی بور,دسر تیرامیسو,طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور,طرز تهیه تیرامیسو بدون تخمه مرغ,طرز تهیه ی تیرامیسو,دستور تیرامیسو,تیرامیسو لیوانی,تیرامیسو با کیک اسفنجی,طرز تهیه تیرامیسو با موز,تیرامیسو طرز تهیه,دسر تیرامیسو,اموزش تیرامیسو,تیرامیسو شکلاتی دسر تیرامیسو با بیسکویت پتی بور,تهیه تیرامیسو,آموزش دسر تیرامیسو,دستور دسر تیرامیسو,عکس تیرامیسو,دستور پخت تیرامیسو,دستور تهیه تیرامیسو,طرز تهیه دسر تیرامیسو با عکس,روش تهیه تیرامیسو,کیک تیرامیسو,طرز درست کردن تیرامیسو,تهیه دسر تیرامیسو,تزیین تیرامیسو

طرز تهیه تیرامیسو ساده و تیرامیسو شکلاتی خوشمزه با فیلم و عکس

آموزش جدید ترین روش های آشپزی آسان در سایت کدتولز

تیرامیسو,طرز تهیه دسر تیرامیسو,طرز تهیه تیرامیسو ساده,طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی

تیرامیسو,طرز تهیه دسر تیرامیسو,طرز تهیه تیرامیسو ساده,طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی,طرز تهیه تیرامیسو با بیسکویت پتی بور,دسر تیرامیسو,طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور,طرز تهیه تیرامیسو بدون تخمه مرغ,طرز تهیه ی تیرامیسو,دستور تیرامیسو,تیرامیسو لیوانی,تیرامیسو با کیک اسفنجی,طرز تهیه تیرامیسو با موز,تیرامیسو طرز تهیه,دسر تیرامیسو,اموزش تیرامیسو,تیرامیسو شکلاتی,دسر تیرامیسو با بیسکویت پتی بور,تهیه تیرامیسو,آموزش دسر تیرامیسو,دستور دسر تیرامیسو,عکس تیرامیسو,دستور پخت تیرامیسو,دستور تهیه تیرامیسو,طرز تهیه دسر تیرامیسو با عکس,روش تهیه تیرامیسو,کیک تیرامیسو,طرز درست کردن تیرامیسو,تهیه دسر تیرامیسو,تزیین تیرامیسو

آموزش آشپزی:تیرامیسو(tiramisu) واژه ای ایتالیایی است به معنی ” منو بالا بکش”  یا به قول خودمان دسر است یکی از کیک های خوشمزه ی ایتالیایی است. که برای درست کردن آن از بیسکوییت و قهوه استفاده می شود. این دسر خیلی خیلی خوشمزه و عالی از ترکیب بیسکوییت هایی به اسم لیدی فینگر و یا کیک با نوعی کرم خاص که هم با تخم مرغ و پنیر و هم با خامه و پنیره درست میشه. در این مطلب طرز تهیه تیرامیسو با لیدی فینگر رو میذارم.

در این آموزش قصد داریم طرز تهیه ی یک نوع ساده از تیرامیسو و در ادامه نوع شکلاتی آن را برای شما بیان کنیم امیدواریم بتوانید آن را در منزل تهیه کرده استفاده کنید و لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه تیرامیسو ساده

  شکر :•: 1 پیمانه

  پنیر خامه ای :•: 1.5 پیمانه

بیسکویت :•: به مقدار لازم

تخم مرغ :•: 6 عدد

قهوه  :•: 1 پیمانه

خامه :•: 1.5 پیمانه

پودر کاکائو :•: به مقدار لازم

طرز تهیه تیرامیسو ساده

در شروع کار، زرده های تخم مرغ ها را از سفیده ها جدا کنید. زرده ها را درون ظرفی بریزید و به هم بزنید. برای به دست آمدن نتیجه مطلوب و خام مصرف نشدن تخم مرغ،  ظرف حاوی زرده ی تخم مرغ ها روی بخار آب گرم بگذارید شکر را به مخلوط اضافه کنید و درحدود 10 الی 15 دقیقه به هم زدن آن ها ادامه بدهید. بعد از زمان گفته شده ظرف را از روی حرارت بخار آب بردارید

و پنیر خامه ای را به آن اضافه کنید. دوباره باید محلول را خوب به هم بزنید تا مخلوطی یکنواخت به دست بیاید. در این قسمت خامه را که قبلا شیرین کردید و خوب زدید به مواد حاصله اضافه کنید و خوب، هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند.

در مرحله بعد قهوه را که آماده کردید و کاملا سرد شده را در کاسه ای بریزید برای این که باید بیسکویت ها را درون آن بخیسانید. ظرف مناسبی را در نظر بگیرید و سطح آن را با مقدار کمی کره چرب کنید. بیسکویت ها را یکی یکی برای چند ثانیه درون قهوه قرار دهید بعد بیرون بیاورید

و در ظرف آماده شده به ترتیب بچینید تا سطح ظرف پر شود آنگاه بر روی بیسکویت ها با قاشق ازمخلوط  خامه ای آماده شده یک لایه بمالید وبر روی آن مقداری پودر کاکائو بپاشید دوباره یک لایه ی دیگر از بیسکویت های خیس شده در قهوه بچنید و به همین ترتیب تا هر چند لایه دوست داشتید بچینید.

وقتی چیدن بیسکویت ها تما م شد کار تهیه تیرامیسو ما هم تمام شده است آن را برای مدت 3 تا 4 ساعت در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد و آماده ی مصرف شود.

طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی

مواد لازم برای تهیه تیرامیسو شکلاتی

 پودر شکر :•: 2 قاشق غذا خوری

  پنیر خامه ای :•: 300 گرم

بیسکویت لیدی فینگر:•: به مقدار لازم

شکلات :•:150 گرم

قهوه آماده :•: 1 پیمانه

خامه زده شده:•: 1.5 پیمانه

پودر کاکائو :•: به مقدار لازم

طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی

ابتد شکر را به پنیر خامه ای افزوده هم بزنید در ادامه خامه ی شکل گرفته را هم اضافه کنید و خوب هم بزنید. شکلات را ذوب کنید و به همراه یک سوم قهوه به محلول اضافه کنید و به هم زدن آن ها ادامه دهید تا یکنواخت شوند.

کف ظرف مناسبی را با نایلون فریز باز شده یا کاغذ قنادی نچسب بپوشانید. نیمی ازمحلول آماده شده را درسطح آن بریزید و صاف کنید. سطح بیسکویت ها را در قهوه چند ثانیه خیس کنید و برروی محلول مرتب بچینید. یک لایه ی دیگر از محلول را هم مثل قبلی برروی بیسکویت ها پخش کنید و دوباره بیسکویت ها را بر روی آن بچینید و در آخر هم روی آنها را با باقی مانده ی محلول بپوشانید و برروی آن پودر کاکائو بپاشید.

 تیرامیسوی شکلاتی ما آماده است آن را به مدت 4 تا 5 ساعت در یخچال بگذارید پس از آن آن را از یخچال خارج کنید می توانید آن را در ظرف دیگری برگردانید یا در همان حالت به قطعات دلخواه برش داده سرو نمایید.

نکته :

  • برای درست کردن قهوه اگر قهوه ساز ندارید می توانید از قوری استفاده کنید. البته اگر از قوری استفاده می کنید باید حتما از شعله پخش کن استفاده کنید.
  • تیرامیسو را به روش های متفاوت و متنوعی تهیه می کنند. برخی تیرامیسو را با لیدی فینگر ، بیسکوییت پتی بور و یا کیک اسفنجی تهیه می کنند.
  • بیسکوییت لیدی فینگر بیسکوییت نرم و لطیفی است که به شکل آماده از فروشگاه های بزرگ لوازم غذایی قابل تهیه است .
  • پیشنهاد میکنیم حتما ژله بستنی و چیز کیک یخچالی را هم امتحان کتید.

آشپزی,آشپزی انواع غذاهای ایرانی با آموزش,آشپزی ساده و مدرن,آشپزی سریع و آسان,آشپزی ایرانی خوشمزه

طرز تهیه تیرامیسو با بیسکویت پتی بور
خامه ، پنیر ، شکر و وانیل رو تو یه ظرف میریزیم و با همزن خوب هم می زنیم. تا  یکدست بشه و تا حدی فرم بگیره. احتیاجی نیست خیلی سفت بشه. میزان شکر رو میتونید بسته به ذائقه تون تغییر بدین.

نسکافه رو تو یه لیوان آب جوش حل میکنیم . میذاریم از دما بیفته، اونقدر از گرماش کم بشه که موقع خیس کردن ، بیسکویت ها نشکنن

نکته : کافیه که بیسکویتها تو نسکافه خیس بشن، اونقدر نذارید بمونن که شکسته بشن یا بعدا بیش از حد حالت خمیر بگیرن.

بعد نسکافه حل شده رو میریزم تو ظرف و بیسکویتها رو دونه دونه میزنیم توش و می چینیم کف ظرفمون.

2 ردیف بیسکویت میذاریم کف ظرف.

خب حالا نصف خامه رو میریزیم روی بیسکویتها دوباره 2 ردیف دیگه بیسکویت و باقی خامه

با پودر کاکائو تزیینش می کنیم

بعد از سرد شدنش روش ترافل رنگی هم میپاشیم.
روش سلفون یا کیسه فریزر میکشیم و بمدت 2 ساعت میذاریم تو یخچال.

هرچی مدت زمان تو یخچال بودنش بیشتر باشه بهتره ( بیسکویت خیسی خامه رو به خودش میگیره و بافتش یه کیک نزدیک میشه) .

سمنو,طرز تهیه سمنو,طرز تهیه سمنو خانگی

فیلم و عکس اموزش درست کردن ترامیسوی خوشمزه

تیرامیسو لیوانی

امیدوارم اوقات خوشی را با تهیه ی تیرامیسو در کنار خانواده سپری کنید.

طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی و تیرامیسو ساده خوشمزه با فیلم و عکس

منبع:ابزار وبلاگ و فال حافظ