سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان  خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما چارتری خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما تهران مشهد
صفحه خانگی پارسی یار درباره

کانال تلگرام

تلگرام در آخرین نسخه از نرم افزار خود قابلیت جدیدی به آن اضافه کرده است. این قابلیت کانال تلگرام نام دارد که بسیار کارآمد و دوست داشتنی است.

 

در این مطلب به شما خواهیم گفت که کانال تلگرام چیست؟

 

اخیرا تلگرام قابلیت ساخت کانال را اضافه کرده است که مزیت هایی را نسبت به گروه دارد و نام آن را کانال (Channel) گذاشته است.

 

برای استفاده از این قابلیت باید آخرین نسخه از تلگرام را دانلود و نصب کنید.

 

کانال ویژگی های خوبی دارد که هر وب سایت، شرکت و… میتواند خبرنامه ای داشته باشد که مدیریت آن به شدت آسان تر از گروه تلگرامی است.

کاربران عضو آن میشوند ولی نمیتوانند پیامی برای سایر افراد ارسال کنند چرا که فقط مدیران این دسترسی را دارند که برای تمامی اعضا مطلب بفرستند. کانال یک مسیر یک طرفه است و کاربران فقط پیام های شما را میخوانند پس برای مخاطب ماندن باید بهترین پیام ها را برایشان بفرستید.


ویژگی های کانال:

1- چند مدیره بودن: افزودن مدیر به گروه تلگرام امکان پذیر نیست ولی برای کانال میتوانید مدیر اضافه کنید.

2- قابلیت حذف پیام: در گروه پیام ارسالی به هیچ وجه حذف نمیشود ولی در کانال مدیر میتواند پیام را هم حذف کند.

3- تعداد مشاهده: چند نفر مطلب ارسالی شما را خوانده اند؟ در گروه این قابلیت وجود ندارد ولی در کانال تلگرام تعداد خواندن پیام ها نمایش داده میشود آن هم برای تک تک اعضا.

4- لینک عمومی و منحصر به فرد: شما میتوانید کانالی داشته باشید که عمومی باشد و مخاطبین عمومی برای خود جذب کنید.

 

 کد تلگرام برای وبلاگ

5- پیغام آزاردهنده عضویت و ترک گروه وجود ندارد: در کانال، اگر کسی خارج شود یا بپیوندد هیچ پیامی برای سایر افراد نمیرود و این گونه مزاحمت نسبی کمتری هم دارد.

6- غیر قابل مشاهده بودن اعضا: اعضا نمیتوانند اعضای دیگر را ببینند! چیزی که در گروه خیلی ها را آزار میداد؛ در کانال فقط مدیریت میتواند اعضا را ببیند.

 

شما میتوانید با مراجعه به این صفحه به کانال تلگرام سایت سرزمین دانلود بپیوندید و از آخرین مطالب و مقالات سایت با خبر شوید.

 

ابزار تلگرام برای وبلاگ