سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان  خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما چارتری خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما تهران مشهد
صفحه خانگی پارسی یار درباره

اولین گام مرحله حذفی، در آمستردام

اخبار رئال مادرید:رئال مادرید به دنبال فتح لیگ قهرمانان برای چهارمین فصل متوالی است و در این مسیر آنها فردا شب باید در اولین گام مرحله حذفی، در آمستردام به مصاف قدرت دهه 70 اروپا بروند.
بازی شماره 600 سرخیو راموس: "او دارای شخصیت شگفت انگیزی بوده و فوق العاده رقابت طلب است. رسیدن به 600 بازی آسان نیست و راموس در تاریخ رئال مادرید جایگاه خود را دارد. امیدوارم بتوانیم باز هم در آینده از بازی های راموس لذت ببریم."
اخبار رئال مادرید:مارسلو یا توماس رگیلون: "فردا ترکیب اصلی رئال مادرید مشخص می شود، اما مارسلو یک انسان بزرگ بوده کاپیتان دوم ما و نشان باشگاه است. مارسلو همیشه رئال مادرید را به جلو هدایت کرده و مثل همه بازیکنان بسیار خوب تمرین می کند و همه ما نیز به او علاقه داریم.
دیدار برابر آژاکس: "زمانی که پیروز می شوید همه چیز خوب پیش می رود اما وقتی ببازید انگار همه چیز غلط برنامه ریزی شده است. دیدار مقابل آژاکس بسیار مهم بوده و لیگ قهرمانان برای ما معنای زیادی دارد. سعی می کنم به اتفاقاتی که بیرون از تیم رقم می خورد کمتر توجه کنیم و روی بازی تمرکز داشته باشیم.
ما خاطرات خوبی از این ورزشگاه داریم. رئال مادرید در این ورزشگاه قهرمان شده و من امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. برابر آژاکس ما با جدیت فراوان و احترام به این باشگاه بزرگ و با روحیه ای فروتنانه در میدان حاضر خواهیم شد."
منبع:رئال مادرید نیوز 
 رئال مادرید می خواهد امسال برای چهارمین فصل متوالی لیگ قهرمانان را فتح کند و اولین حریف آنها در مرحله حذفی آژاکس خواهد بود اما آمار موید آن است که رئال مادرید راهی دور بعدی خواهد شد.
کانال تلگرام رئال مادرید | اخبار رئال مادرید: در 16 دیدار اخیر خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دوازده بار به پیروزی رسیده، سه بار مساوی کرده و تنها یک بار برابر شالکه مغلوب شده است. کهکشانی طی این سالها همیشه موفق به صعود از این مرحله و حتی رسیدن به مرحله نیمه نهایی نیز شده اند.
در 6 بازی اخیر، سهم رئال مادرید تنها پیروزی بوده و به جز یک شکست تیم کارلو آنچلوتی برابر شالکه، تیم های منچستر یونایتد، زسکامسکو و لیون موفق به کسب تساوی برابر لوس بلانکوس شده اند.
نتایج 8 فصل اخیر به شرح زیر است؛
رئال مادرید 3-1 پاری سن ژرمن/ پاری سن ژرمن 1-2 رئال مادرید
رئال مادرید 3-1 ناپولی /  ناپولی 1-3 رئال مادرید
رم 0-2 رئال مادرید/ رئال مادرید 2-0 رم
شالکه 0-2 رئال مادرید/ رئال مادرید 3-4 شالکه
شالکه 1-6 رئال مادرید / رئال مادرید 3-1 شالکه
رئال مادرید 1-1 منچستر یونایتد / منچستر یونایتد 1-2 رئال مادرید
زسکا 1-1 رئال مادرید/ رئال مادرید 4-1 زسکا
لیون 1-1 رئال مادرید/ رئال مادرید 3-0 لیون