سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان  خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما چارتری خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما تهران مشهد
صفحه خانگی پارسی یار درباره

خلافی

استعلام خلافی خودرو با شماره پلاک و استعلام خلافی خودرو از طریق پلاک

خلافی ماشین معمولا یک کار پر دردسر است اما شما می توانید  استعلام خلافی خودرو با شماره پلاک به صورت آنلاین انجام دهید.

استعلام خلافی خودرو اینترنتی کاری بسیار آسان است تا اینکه بخواهیم به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنیم و با پرداخت هزینه استعلام خلافی ماشین را دریافت کنیم و پس از مراجعه به بانک ملی و خودپرداز و ….

آموزش گرفتن استعلام خلافی خودرو از طریق پلاک

استعلام خلافی خودرو,خلافی خودرو با شماره پلاک,استعلام خلافی,خلافی ماشین با شماره پلاک,استعلام خلافی خودرو اینترنتی,استعلام خلافی ماشین,دریافت خلافی خودرو

اخبار: اگر قصد دارید استعلام خلافی خودرو را انجام دهید کار بسیار ساده است

فقط کافی است به سایت اینترنتی راهور مراجعه نمایید و از آخرین مبلغ خلافی ماشین با شماره پلاک مطلع شوید.

 

دریافت خلافی خودرو از طریق وبسایت اینترنتی پلیس راهور

با مراجعه به سایت می توانید اخرین برگه خلافی خودرو را به صورت آنلاین بگیرید در جریان باشید که سامانه گرفتن خلافی آفلاین است اما پایگاه داده آن هر هفته آپدیت می شود.

پس از اینکه مبلغ خلافی خودرو شما پرداخت شد ظرف 72 ساعت جریمه شما در سامانه ثبت خواهد شد و پس از قادر خواهید بود که قبض را مشاهده و دریافت کنید.

 

دریافت خلافی خودرو با پیامک و sms

می توانید کد 17 رقمی VIN را که بر روی سند و یا کارت ماشین به شماره های زیر sms کنید.

دریافت خلافی خودرو با پیامک:110005151

دریافت خلافی خودرو با پیامک:1101202020

دریافت خلافی خودرو با پیامک:30005151

پس از ارسال پیامک  شناسه پرداخت و  شناسه قبض برای شما ارسال می شود که می توانید قبض جریمه خلافی خودرو را با آن پرداخت نمایید.

 

استعلام خلافی خودرو از طریق پلاک

دریافت خلافی ماشین از طریق تلفن

می توانید با شماره تلفن 88288888 تماس بگیرید و از میزان جریمه خودرو مطلع شوید و با تماس 09622  به تلفنباک ملی جریمه و خلافی ماشین خودرو را پرداخت کنید

 

دریافت خلافی خودرو از طریق دفتر پلیس +10

این روش برای دوستانی است که خلافی خودرو آنها کمتر از یک میلیون تومان است و برای افرادی بالای یک میلیون تومان جریمه دارند صدق نمی کند.

باید به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنید و هزینه های 27000 و 10500 و هر برگ جریمه بیش از سه برگ 200 تومن را برای تعرفه رسیدگی غیر حضوری و اجرائیات پرداخت کنید.

 

جمع بندی خلافی خودرو

همانطور که متوجه شدید روش اول یعنی “دریافت خلافی خودرو از طریق وبسایت اینترنتی پلیس راهور” بهترین راه برای دریافت خلافی خودرو می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد”استعلام خلافی خودرو با شماره پلاک” و “استعلام خلافی خودرو از طریق پلاک” از طریق کامنت ها ما را مطلع کنید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ را دریافت کنید.

 

برای گرفتن خلافی خودرو نیر می توانید به سایت  راهور 120 خلافی خودرو مراجعه کنید.

 

استعلام خلافی خودرو از طریق vin

از طریق پیامک VIN کد 17 رقمی کارت خودرو یا وینVIN سند خودرو که در عکس ها مشخص شده، اس ام اس به شماره 1101202020 یا 30005151 یا 110005151 یا از طریق سایت اینترنتی http://rahvar120.ir یا http://rahvar120.ir/?siteid=1&pageid=437 ارسال کنید و بعد از چند دقیقه جواب بگیرید. برخی هموطنان در شماره اول موفق بوده اند و برخی در شماره های بعدی یا از طریق سایت موفق شده اند. پس صبور و شکیبا باشید تا راه متناسب با شماره خود را پیدا کنید. حتما نتیجه می گیرید

ابتدا پشت کارت ماشین خود را ملاحظه کنید. در پشت این کارت ، یک کد 17 رقمی به شکل عمودی حک شده است. این کد با IR شروع میشود.
اکنون شما میبایست این کد را به شماره 1101202020 یا 110005151 یا 30005151  از طریق SMS پیامک ارسال کنید.
پس از چند لحظه مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات آن برای شما ارسال میشود.

دقت داشته باشید که در هنگام تایپ کد 17 رقمی فاصله لازم نیست. در تشخیص اعداد و حروف به خصوص 1 و i دقت کنید چون گاهی به جای حروف عدد و یا به جای عدد حروف تایپ می کنید و این باعث عدم پاسخ می شود.

VIN چیست ؟ در سایت اطلاع رسانی پلیس+10 کد 17 رقمی پشت کارت خودرو به این نام ذکر شده است . که بر اساس توضیحات فوق می توانید خلافی خورد خود را از طریق سرویس پیام کوتاه استعلام نمائید.
براین اساس،  از طریق پیامک VIN کد 17 رقمی کارت خودرو یا وینVIN سند خودرو  اس ام اس به شماره   1101202020  یا  30005151  یا 110005151 یا سایت اینترنتی   http://rahvar120.ir یا http://rahvar120.ir/?siteid=1&pageid=437  ارسال کنید و بعد از چند دقیقه جواب بگیرید. برخی هموطنان در شماره اول موفق بوده اند و برخی در شماره های بعدی یا از طریق سایت موفق شده اند. پس صبور و شکیبا باشید تا راه متناسب با شماره خود را پیدا کنید. حتما نتیجه می گیرید.

در محل سمت راست کارت خودرو که با رنگ قرمز در عکس مشخص شده است شماره وین یا vin مشخص شده است.

این  شماره وین یا vinرا در سند یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه سبز رنگ نیز می توانید مشاهده کنید در خانه های 17 رقمی

در صورتی که سوالی در مورد خلافی ماشین در کامنت ها ما در جریان بگذارید.

 
استعلام خلافی خودرو
 با شماره پلاک و استعلام خلافی خودرو از طریق پلاک