سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان  خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما چارتری خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما تهران مشهد
صفحه خانگی پارسی یار درباره

خواب انگور

تعبیر خواب انگور سبز , قرمز و تعبیر خواب انگور سیاه

تعبیر خواب آنلاین »»  تعبیر خواب ابن سیرین »» tabire khab

تعبیر خواب انگور,تعبیر خواب انگور سبز,تعبیر خواب انگور قرمز,تعبیر خواب انگور سیاه,تعبیر خواب انگور خریدن,تعبیر خواب انگور سیاه چیست,تعبیر خواب انگور سیاه خوردن,تعبیر خواب انگور له شده,تعبیر خواب انگور خوردن زرد,تعبیر خواب انگور یاقوتی,تعبیر خواب انگور سبز و زرد,تعبیر خواب انگور سبز و قرمز,تعبیر خواب انگور زرد,تعبیر خواب انگور یاقوتی,تعبیر خواب انگور قرمز گرفتن,تعبیر خواب انگور خوردن,تعبیر خواب انگور سبز شیرین,تعبیر خواب انگور سیاه,تعبیر دیدن انگور یاقوتی در خواب,تعبیر خواب انگور زرد ابن سیرین,تعبیر خواب انگور قرمز خوردن,تعبیر خواب انگور خوردن از درخت,تعبیر خواب انگور سبز نرسیده,تعبیر خواب چیدن انگور زرد,تعبیر انگور زرد در خواب,تعبیر خواب خوردن انگور سیاه,تعبیر انگور قرمز خوردن در خواب,تعبیر خواب انگور یاقوتی قرمز,تعبیر خواب خوردن انگور یاقوتی,تعبیر خواب انگور قرمز و سبز,تعبیر خواب خوردن انگور زرد,تعبیر خواب انگور سبز و شیرین,تعبیر خواب خوردن انگور قرمز,تعبیر خواب خوشه انگور سبز,تعبیر خواب خوشه انگور قرمز,تعبیر خواب خوردن انگور قرمز,تعبیر خواب خوردن انگور شیرین,تعبیر خواب چیدن انگور سبز,تعبیر خواب خوردن انگور سفید,تعبیر خواب دیدن انگور سیاه,تعبیر انگور زرد در خواب,تعبیر خواب باغ انگور قرمز,تعبیر خواب چیدن انگور یاقوتی,تعبیر خواب انگور قرمز شیرین,تعبیر خواب خوشه انگور زرد,تعبیر خواب درخت انگور زرد,تعبیر خواب درخت انگور قرمز,تعبیر خواب خوردن انگور سفید

در تاریخ امروز ایران می خواهیم و تعبیر خواب انگور سبز و تعبیر خواب انگور قرمز و تعبیر خواب انگور سیاه را بررسی کنیم

تعبیر خواب انگور ابن سیرین 
از نظر این معبر، خوردن انگور سفید به‌وقت خود، دلیل بر مالی است که به‌دشواری به‌دست آید و خوردن انگور سرخ به وقت خود، دلیل بر منفعت اندک است. وی هر انگور با پوست سخت را به مالی که به دشواری به‌دست آید، هر انگور با پوست روشن را به مال حلال و هر انگور با آب تیره را به مال حرام تعبیر می‌کند. این معبر همچنین تعبیر خواب انگور با ظاهر سرخ را عز و جاه و خواب انگور با ظاهر سیاه را غم و اندوه می‌داند و هر انگور شیرین‌تر و تازه‌تر را به مال و جاه و عز بیشتر تعبیر می‌کند.

تعبیر خواب انگور  سرزمین رویاها 
یک درخت مو پر از انگور: عمرتان طولانی خواهد بود.
انگور می‌خورید: نگرانی و اضطراب بر شما غلبه می‌کند.
بچه‌ها انگور می‌خورند: نفوذ شما بر دیگران بیشتر می‌شود.
انگور می‌خرید: در کارهایتان خیلی محتاط باشید.
انگور می‌فروشید: نگرانی‌ها برطرف می‌شود و کارهای شما با موفقیت پیش خواهد رفت.
خوشه‌های انگور: دارایی شما به مقدار قابل توجهی بیشتر خواهد شد.
شما انگور می‌چینید: شانس بزرگی در نزدیکی شماست.
انگور را له می‌کنید: باید روش زندگی‌تان را تغییر دهید.
کشمش درست می‌کنید: موفقیت شما در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.
شما کشمش می‌خورید: پول از دست می‌دهید.

تعبیر خواب انگور امام صادق 
از نظر مبارک امام صادق علیه‌السلام تعبیر خواب انگور سیاه و سفید، چه به‌وقت باشد و چه بی‌وقت بر سه وجه است: اول فرزند نیک، دوم علم فرائض، سوم مال حلال. آن حضرت می‌فرمایند فشردن انگور در خواب نیز بر سه وجه می‌باشد: اول مال با خیر و برکت، دوم فراخی نعمت، سوم از قحط و بلا ایمن یافتن.

آنچه که از فرموده امام (ع) دریافت می‌شود این است که به‌طور کلی دیدن انگور در خواب، نیک است.

تعبیر خواب انگور حضرت یوسف 
از نظر یوسف نبی، دیدن انگور سفید در خواب، روزی حلال می‌باشد. با توجه به داستان حضرت یوسف در قرآن کریم، می‌توان گفت از نظر ایشان فشردن انگور برای شراب به ملازم و خدمتکار سلطان شدن تعبیر می‌شود.

تعبیر خواب انگور دانیال نبی
مطابق نظر دانیال نبی خوردن انگور سیاه در فصل آن به غم و اندوه و در غیر فصل آن به ترس و بیم تعبیر می‌شود و حتی این‌گونه اضافه می‌کند که «معبران گفته‌اند به عدد هر انگور که خورده بود، زخم چوب تازیانه بر او زنند». ایشان اما خوردن انگور سفید و قرمز را نیک می‌داند و در وقت خود (در فصل آن) آن را به نعمت و خیر دنیا، آن هم بیشتر از چیزی که انتظار دارد تعبیر می‌کند و در غیر وقت نیز آن را دلیل بر بیرون آمدن سخن خیر از دهان بیننده خواب می‌داند.

تعبیر خواب انگور جابر مغربی
نظر این معبر در مورد فشردن انگور در حالات مختلف این‌گونه نقل شده است: اگر کسی بیند که انگور بر معصر چوبین همی فشرد، دلیل که خدمت پادشاه ستمگر کند. اگر بیند که آن معصر، از خشت و گل بود، دلیل که خدمت پادشاه با دیانت کند. اگر معصر از خشت پخته یا از گچ و سنگ و آهک بود، دلیل که خدمت پادشاه با سیاست و با هیبت کند. اگر بیند که انگور در تشت همی فشرد، دلیل که خدمت زنی بزرگ کند. اگر بیند که انگور در کاسه همی فشرد، دلیل که خدمت شخصی خسیس کند. اگر بیند که انگور همی فشرد و شیره‌های آن در خم‌ها جمع کرد، دلیل که از جهت خود مال بسیار به سبب پادشاه حاصل کند. اگر بیند که انگور در معصر با اهل و عیال می‌فشرد، دلیل که او را و عیال او را در خدمت پادشاه منفعت رسد.

تعبیر خواب انگور لوک اویتنهاو 
از نظر لوک اویتنهاو تعبیر خوردن انگور تب مختصر و چیدن آن جدایی غیر منتظره می‌باشد. وی تعبیر خواب انگور سفید را شادمانی و انگور سیاه را غصه می‌داند. وی همچنین دیدن انگور را رسیدن به هدف تعبیر می‌کند و می‌گوید اگر کسی آن را به شما بدهد به معنی آشنایی‌های تازه می‌باشد.

تعبیر خواب انگور آنلی بیتون
خواب چیدن انگور علامت دست یافتن به شادی بعد از دردسر است.
خوردن انگور سبز در خواب علامت آن است که برای کسب لذت، مرتکب خطایی خواهید شد و سرنوشت خود را به دست احساسات خواهید سپرد.
دیدن انگور در خواب علامت آن است که از کار سختی فرار می‌کنید.
اگر دختری در خواب ببیند انگور می‌خورد علامت آن است که نسبت به آرزوهای خود اندکی دلسرد خواهد شد.

 

مرتبط:تعبیر خواب رفتن به مکه ? تعبیر خواب مرده دوباره بمیرد تعبیر خواب قرآن خواندن ? تعبیر خواب کتاب هدیه گرفتن ? تعبیر خواب بستنی خوردن ? تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد ?  تعبیر خواب بچه دار شدن ?  تعبیر خواب بچه دار شدن پسر ?  تعبیر خواب لباس مجلسی ? تعبیر خواب هواپیما سوار شدنتعبیر خواب جنگ و بمباران ? تعبیر خواب جنگ

 

خواب انگور