سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان  خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما چارتری خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما تهران مشهد
صفحه خانگی پارسی یار درباره

کشتی های تفریحی در کیش

تور کیش ارزان دقیقه 90 – 98 | آموزش پیدا کردن تور ارزان کیش

تور کیش ارزان دقیقه 90 از تهران,تور کیش ارزان دقیقه 90 از اصفهان,تور کیش ارزان دقیقه 90 از شیراز,تور کیش ارزان دقیقه 90 از مشهد,تور کیش ارزان دقیقه 90 از تبریز,تور کیش ارزان دقیقه 90 از کرمانشاه,تور کیش ارزان دقیقه 90 از اهواز,تور کیش ارزان دقیقه 90 از کرج,تور کیش ارزان دقیقه 90 از بندرعباس,تورهای ارزان کیش,تور دقیقه آخری کیش,ثبت نام در تورهای دقیقه 90,بلیط دقیقه 90 کیش,سایت دقیقه 90

سفر و گردشگری »»»» تور کیش ارزان دقیقه 90

با شما هستیم با معرفی تور کیش ارزان دقیقه 90 تا بتوانید در لحظه اخر در دقیقه نود در سریعترین زمان ممکن بلیطتان را کاملا ارزان تهییه کتید

تور کیش ارزان دقیقه 90 : تور مسافرتی کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت بوده و می تواند خاطره های ماندگاری را برای شما به همراه داشته باشد. کیش، جزیره زیبای استان هرمزگان و نگین خلیج فارس با جاذبه های متنوع تفریحی و گردشگری خود، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خود می کشاند و بهترین گزینه برای یک سفر کوتاه مدت، اما هیجان انگیز می باشد. اگر برای تفریح، خرید و بازدید از جاذبه های طبیعی قصد سفر دارید، تور کیش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود و بهترین زمان مناسب برای سفر به کیش اواخر دی ماه تا فرودین و اردیبهشت است چرا که هوای بسیار مطبوع و ملایمی دارد.

 

نکات پیدا کردن تور کیش ارزان دقیقه 90

-فقط مواردی که در قرار داد نوشته می شود در تعهد تور است، قول شفاهی هیچ ارزشی ندارد.

-قبل از اینکه سریع قرارداد را ببندید، در مورد هتلتان اطلاعاتی داشته باشید، اینکه هتلتان کجاست (بهتر است نزدیک به مراکز توریستی باشد) کیفیت غذایش چطور است؟ خدمات جانبی و هزینه این خدمات را هم بدانید.

-به ساعت پرواز از کیش و هماهنگی آن با ساعت تحویل اتاق هتلتان توجه کنید، ممکن است پرواز شما عصر یا شب باشد، در این حالت اکثر هتل ها هزینه اقامت مازاد ( بعد از ساعت دو بعد از ظهر) را از شما دریافت خواهند کرد، پس بهتر است ساعت پروازتان با ساعت تحویل اتاق هماهنگ باشد یا خود را برای پرداخت هزینه شارژ اضافی آماده کنید.

– هزینه تور کیش بر اساس هتلی که انتخاب کرده اید تغییر خواهد کرد، برای هتلی پول بیشتر بپردازید که ارزشش را داشته باشد.

– هزینه تور کیش در ایام مختلف سال تغییر می کند، مثلا در ایام نوروز چنان گران میشود که بهتر است به یک سفر خارجی بروید، در ماههای اردیبهشت تا اواخر تابستان معمولا هزینه ها ارزانتر هستند. انتخاب ماههای تابستان برای سفر این مزیت را هم دارد که ایام جشنواره است و قیمت بیشتر خدمات و اجناس کمتر از بقیه زمانهای سال است.

 

 

مزایایی سفر به کیش با تورهای مسافرتی ارزان قیمت دقیقه 90 
سفر به جزیره کیش از طریق تور معمولا بهتر است و هزینه کمتری نسبت به سفر شخصی دارد.

 

 

  سفر به کیش با تورهای مسافرتی ارزان دقیقه 90 – 98

تورهای کیش به معنای کامل تور نیستند و فقط رزرو بلیط هواپیما و هتل را برای شما انجام می دهند. البته ممکن است بسته به هتل تان خدماتی مثل ترانسفر از فرودگاه-تخفیف برخی مراکز توریستی و غیره هم به این لیست اضافه شود. با این وجود معمولا تور می صرفد، چون اگر بخواهید همان هتل ها را خودتان رزرو کنید، با هزینه بلیط هواپیما برایتان گرانتر در می آید.

البته در صورتیکه دوست داشته باشید، میتوانید خودتان با هواپیما یا با خودروی شخصی (با کشتی از طریق بندر لنگه ) به جزیره بروید و بعد در آنجا از یکی از بومیها (در منطقه مسکونی کیش موسوم به محله عربها) خانه کرایه کنید. این روش ممکن است ارزانتر از سفر با تور تمام شود، مخصوصا اگر بخواهید بیش از سه شب اقامت کنید (تور کیش معمولا دو شبه و سه شبه هستند)

اما برای کیش اولی ها! توصیه میکنیم که با تور به کیش سفر کنند

 

 

مسافرت به جزیره کیش با تور بهتر است یا شخصی؟
سفر به جزیره کیش با تور معمولا بهتر است و هزینه کمتری نسبت به سفر شخصی دارد. آژانسهای مسافرتی هتل ها و صندلی هواپیماهای کیش را به صورت سالیانه و با قیمت مناسبی اجاره می کنند (تور کیش ارزان دقیقه 90)؛ بنابراین وقتی شما تور کیش (بلیط+هتل) را می خرید قیمت تمام شده آن به صورت قابل ملاحظه ای پایین تر از خرید تک تک اینها به صورت جداگانه است.

 

 

 

خدمات تور کیش ارزان دقیقه 90
تور مسافرتی کیش معمولا شامل بلیت رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی و اقامت هتل به همراه صبحانه است. ارائه خدمات گردشگری هزینه جداگانه دارد اما بعضی از تورها تخفیف مراکز دیدنی، گشت جزیره، رستوران ها، پارک دلفین ها و … را همراه تور کیش ارائه می کنند. در بعضی از تورها وعده غذایی ناهار و شام نیز ارائه می شود. هزینه تور کیش هم در ایام مختلف سال متفاوت است.

 

 

 

بهترین زمان برای استفاده از تور کیش ارزان دقیقه 90
بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر به جزیره کیش از اوایل دی‌ماه تا اواخر ماه‌اردیبهشت است. جزیره کیش در این ماه‌ها هوایی بسیار لطیف و دوست داشتنی دارد.

 

از اواخر خرداد تا شهریور‌ماه هوای جزیره کیش بسیار گرم و مرطوب است.

 

توصیه های قبل از سفر به کیش با تور کیش ارزان دقیقه 90

فهرستی از وسایل مورد نیاز خود را تهیه و بر اساس آن وسایل خود را جمع آوری کنید. همینطور به حداکثر وزن مجاز بار برای هر نفر در بلیت خود دقت کنید.

توصیه می شود به کیش سبک سفر کنید

 – برای اینکه از سفر خود بیشترین استفاده را ببرید پیش از سفر به کیش فهرستی از مکان های تفریحی و دیدنی و بازارهای کیش که مایل هستید در طول سفر از آنها بازدید کنید را تهیه کنید.

– برای روزهای سفر خود برنامه ریزی کلی کنید.

– همراه داشتن نقشه کیش می تواند برایتان مفید باشد.

– برآوردی از هزینه های تفریحی داشته باشید.

– نگاهی به تلفن های ضروری، داروخانه ها و درمانگاه های کیش بیندازید. شاید در مواقع ضروری لازم شود.

– طوری زمانبندی کنید که تا دو ساعت و نیم پیش از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.

– پیش از حرکت به سمت فرودگاه از به همراه داشتن همه مدارک تور کیش از جمله بلیت، شناسنامه، کارت ملی و واچر هتل اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید ارائه شناسنامه برای تحویل اتاق در تمام هتل های کیش ضروری است.

– اگر باید ساکتان را به قسمت تحویل بار بدهید، حتما مدارک و وسایل قیمتی خود را در کیف دستی یا کوله پشتی به همراه داشته باشید.

– به موقع برای تحویل بار و گرفتن کارت پرواز اقدام کنید و برای انجام سایر مراحل مانند بازرسی و … با آرامش کامل با پرسنل فرودگاه همکاری کنید.

 

 

 هنگام رسیدن به فرود گاه کیش
ابتدا بار خود را تحویل بگیرید. پس از آن به سمت خروجی فرودگاه کیش هدایت می شوید. در انتهای راهرو نمایندگان هتل منتظر مسافران هستند تا آنها را به هتل برسانند. نماینده هتل خود را پیدا و خود را به ایشان معرفی کنید تا راهنمایی تان کند. چنانچه نماینده هتل شما در فرودگاه حاضر نبود می توانید با هتل مربوطه تماس بگیرید یا از تاکسی برای رفتن به هتل استفاده کنید.

 

 

 راهنمایی انتخاب هتل در کیش در تور کیش ارزان دقیقه 90
پس از دریافت قیمت تورهای کیش از آژانس‌های مسافرتی می‌توانید با توجه به خدمات هتل‌ها مانند  امکاناتی که دارند و یا عکس‌هایی که هتل‌ها در سایت‌های‌شان می‌گذارند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

حتما به ساعت پرواز برگشت از کیش و هماهنگی آن با ساعت تحویل اتاق هتل‌تان هم توجه کنید. ممکن است پرواز شما عصر یا شب باشد، در این حالت یا باید برنامه‌ای برای بعداز ظهر خود درنظر بگیرید یا هزینه اقامت مازاد (بعد از ساعت 12 ظهر) را هتل از شما دریافت خواهد کرد.

 

هزینه‌ی هتل در کیش تور کیش ارزان دقیقه 90

2 ستاره: 190  تا 260 هزار تومان

3 ستاره: 290 تا 500 هزار تومان

4 ستاره: 370 تا 500 هزار تومان

4 ستاره: 550 تا یک میلیون و صد هزار تومان

 

 

بهترین زمان برای استفاده از تور کیش ارزان دقیقه 90
بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر به جزیره کیش از اوایل دی‌ماه تا اواخر ماه‌اردیبهشت است. جزیره کیش در این ماه‌ها هوایی بسیار لطیف و دوست داشتنی دارد.

 

از اواخر خرداد تا شهریور‌ماه هوای جزیره کیش بسیار گرم و مرطوب است.

تور کیش ارزان دقیقه 90

تور کیش ارزان دقیقه 90 | چگونه ارزان به کیش سفر کنیم

سفر به توریستی‌‌ترین جزیره ایران هزینه‌هایی را در پی دارد که بهتر است از قبل در مورد آن‌ها تصمیماتی گرفته شود؛ چرا که می‌توان با مدیریت هزینه‌ها، سفر به کیش را با هزینه کمتری تجربه کرد. سه بخش اصلی در این هزینه‌ها وجود دارد که به تفصیل در مورد کاهش هر یک آن‌ها راه‌هایی وجود دارد: هتل، غذا، حمل و نقل!

هتل‌ های کیش تنوع بسیار بالایی دارند و حتی اجاره سوئیت در کیش هم برای خانواده‌ها امکان‌پذیر است. اما راهی که در این بخش برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، استفاده از تورهای کیشاست؛ از آن‌جایی که این تورها از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده‌اند

کارگزاران تور تخفیف‌هایی را از مدیران هتل‌ها دریافت می‌کنند، قیمت هتل‌ها برای برنامه‌های تور ارزان می‌شود و گاه هزینه تمام شده یک تور، و یا در حالت بهتر یک تور لحظه آخری کیش، که مثلاً سه روز به طول می‌انجامد، معادل یک شب اقامت در هتلی مشابه به صورت انفرادی‌ست!

قیمت غذای رستوران های کیش چندان تفاوتی با سایر کشور ندارد و به نسبت وسعت جزیره کیش، تعداد بسیار زیادی رستوران و فست فود و کافی‌شاپ در جزیره وجود دارد.

رستوران‌های درون هتلی هم می‌توانند گزینه مناسبی برای صرف وعده‌‌های غذایی باشند؛ اما بهتر است توجه شود که رستوران هتل منوی محدودتری به نسبت رستوران‌های خارج از هتل دارد.

راه آسان دیگر آشپزی کردن است که تنها در صورت اجاره سوئیت و یا هتل آپارتمان به آن دسترسی خواهید داشت.

پروازهای کیش از شهرهای مختلف ایران انجام می‌شوند و قیمت‌های متفاوتی دارند. در این مورد خاص تنها می‌توان با انتخاب مناسب زمان سفر به کیش در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد؛ چرا که در زمان‌های پرتردد و پرمخاطب جزیره کیش، این پروازها گران‌تر می‌شوند!

اگرچه سازمان منطقه آزاد کیش با خرید هواپیما و اقدام به توسعه فرودگاه بین‌المللی این جزیره، تا حدودی به افزایش پروازها و کاهش هزینه‌ها کمک کرده است، اما حتی اگر از تورهایی که با نرخ پایه پرواز هم انجام می‌شوند استفاده شود، باز هم قیمت پرواز کیش تا حدودی گران است؛ مخصوصاً از شهرهایی غیر از تهران ( مثل مشهد و یا اردبیل و تبریز)

از هزینه پرواز که بگذریم، گردشگران برای حمل و نقل در جزیره کیش، از سیستم حمل و نقل شهری کیش استفاده می‌کنند.

چند مدل حمل و نقل در این جزیره وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها، تاکسی‌های تلفنی، تاکسی‌های خطی، مینی بوس، و اتومبیل‌هایی هستند که از مؤسسات رنت کار اجاره می‌شوندکه بدون راننده در اختیار مهمان‌های کیش قرار می‌گیرند.

برای صرفه جویی در هزینه‌ها بهتر است که مورد آخر را فراموش کنید؛ چرا که هزینه‌های زیادی برای اجاره ماشین در کیش دریافت می‌شود. بهترین انتخاب در این بخش، مینی‌بوس‌ها هستند که در همه نقاط جزیره کیش یافت می‌شوند و کرایه ناچیز و ثابتی دریافت می‌کنند.

 

بیمارستان کیش

بیمارستان کیش با اورژانس مجهز و کلیه بخشهای بستری و ویژه و همچنین پزشکان متخصص در خدمت هموطنان عزیز می باشد. اورژانس، جراحی زنان و زایمان، سی تی اسکن، آزمایشگاه تشخیص طبی و پاتولوژی، سی سی یو ، جراحی عمومی، سو نو گرافی، داروخانه مجهز، آی سی یو، جراحی مغز و اعصاب، اکوکاردیوگرافی، آندوسکوپی، اطفال، جراحی پلاستیک و زیبایی، ماموگرافی، کولونوسکوپی، داخلی، جراحی ارولوژی، رادیولوژی، ارتوپدی، جراحی گوش و حلق و بینی، تست ورزش، جراحی چشم، هولترمانیتورینگ، جراحی ارتوپدی، نوار قلب نشانی: جزیره کیش، ششصد دستگاه، بیمارستان کیش

 

دیدنی ها و مراکز تفریحی کیش

ساحل کیش

جاذبه اصلی این جزیره سواحل مسحورکننده آن است. اگرچه کیش جزیره بزرگی نیست ولی بیشتر آن از سواحل زیبایی پوشیده شده که می توانید از شنا در آبهای فیروزه ای آن لذت ببرید.

صخره های مرجانی در بستر ذریا، آب را پاکیزه و زلال می کنند تا دنیای زیر آب را به خوبی ببینید

 

کاریز کیش

این محل بقایای قناتی باستانی است که تبدیل به شهری زیرزمینی و موزه برای دیدار مردم شده است. کاریز کیش یا قنات کیش 2500 سال پیش برای تامین آب آشامیدنی جزیره ساخته شده و از سری عظیمی از تونل ها، (حدود 10000 متر مربع) که در عمق 16 متری زمین مرجانی جزیره کشیده شده است. برای عملکرد خوب قنات باید از نواحی مرتفع سرازیر شود و بتدریج به دره بریزد، اما جزیره کیش منطقه مرتفعی ندارد ولی این قنات یکی از بهترین عملکردها را در بین قنات های ایران دارد.

 

کشتی یونانی کیش در تور کیش ارزان دقیقه 90

تور کیش ارزان دقیقه 90 از تهران,تور کیش ارزان دقیقه 90 از اصفهان,تور کیش ارزان دقیقه 90 از شیراز,تور کیش ارزان دقیقه 90 از مشهد,تور کیش ارزان دقیقه 90 از تبریز,تور کیش ارزان دقیقه 90 از کرمانشاه,تور کیش ارزان دقیقه 90 از اهواز,تور کیش ارزان دقیقه 90 از کرج,تور کیش ارزان دقیقه 90 از بندرعباس,تورهای ارزان کیش,تور دقیقه آخری کیش,ثبت نام در تورهای دقیقه 90,بلیط دقیقه 90 کیش,سایت دقیقه 90

سفر و گردشگری »»»  تور کیش ارزان دقیقه 90

اگر در ساحل غربی جزیره قدم بزنید، کشتی متوقف شده ای در دریا میبینید. 50 سال پیش، در تابستان سال 1345 ،  این کشتی که متعلق به یونانیان بود بیش از حد لازم به ساحل نزدیک شد و در گل و لای گیر افتاد، از آن موقع به بعد برای همیشه در ساحل ماندگار است. هنگام غروب خورشید که آسمان به رنگهای نارنجی و ارغوانی در می آید، منظره این کشتی بسیار شاعرانه است.

 

اسکله تفریحی کیش در تور کیش ارزان دقیقه 90

این مجموعه از امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قایق پدالی، قایق ماهیگیری، قایق پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه ای برخوردار است.

 

پایاب کیش در تور کیش ارزان دقیقه 90

پایاب کیش قدمتی دوهزارساله دارد و در نزدیکی مجموعه درخت سبز قرار دارد. این پایاب دهلیز یا نقبی است که در سطح زمین در کنار دهانه چاه قنات با شیب تند حفر شده و با استفاده از تعدادی پله به سطح آب جاری قنات در زیرزمین می رسد. معمولا در اطراف آخرین پله محوطه ای ایجاد می شود که در روزهای گرم تابستان، هوایی ملایم و دلپذیر دارد و از آن برای استراحت استفاده می شود. در سال های اخیر این محل به زیبایی بازسازی شده و یک چایخانه و رستوران غذاهای سنتی ایرانی هم در آن قرار دارد.

 

پیشنهاد مطلب:

مکان های تفریحی تهران در شب

سفر زمینی به ارمنستان با خودروی شخصی

بهترین شهر ایران برای مسافرت در پاییز

 

روستای باغو  در کیش

 

کشتی های تفریحی در کیش

چناچه سوالی در مورد تور کیش ارزان دقیقه 90 دارید لطفا در پخش کامنت ها مطر خ کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به ان پاسخ داده شد

 

تور کیش ارزان دقیقه 90

کشتی های تفریحی در کیش

کشتی های تفریحی در کیش