سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بلیط هواپیما

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ارزان خرید بلیط هواپیما چارتر خرید بلیط هواپیما خارجی خرید بلیط هواپیما لحظه آخری بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما ماهان  خرید بلیط هواپیما ایران ایر خرید بلیط هواپیما چارتری خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما تهران مشهد
صفحه خانگی پارسی یار درباره

ماریانو قرار است

ماریانو خرید جدید رئال / شما نمی توانید به رئال مادرید بگویید

ماریانو قرار است که با رئال قرارداد پنج ساله ببندد و این انتقال حدودا 20 میلیون یورو برای رئال هزینه خواهد شد.

اس رادیو ادعا کرده است که احتمال دارد ماریانو دیاز امشب به مادرید بیاید و فردا به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید در برنابئو معارفه شود.

ماریانو  فصل گذشته در لیون 21 گل زد. تورنمنت محبوبش لیگ فرانسه بود که در 19 بازی اولش در این لیگ سیزده گل زد و مقابل تیمهایی نظیر موناکو، نیس و مارسی گلزنی کرد. او در دور برگشت کمی ثباتش را از دست داد و چهار بازی را از دست داد اما شش گل دیگر زا تا پنجمین گلزن برتر لیگ فرانسه شود. او یک گل کمتر از نیمار و دو پای به ثمر رساند.  در اروپا مقابل ویارئال در خانه بهترین بازی خود را داشت. او در ان بازی گل نزد اما دو پاس گل داد.

ماریانو فصل گذشته 21 گل برای لیون به ثمر رساند تا پروسه بازگرداندن او در دستور کار رئال قرار بگیرد. روز گذشته اعلام شد  که سویا با لیون برای جذب ماریانو به توافق رسیده است و طبق بندی در قرارداد ماریانو، رئال 48 ساعت فرصت خواهد داشت تا با این انتقال موافقت کرده و 12 میلیون یورو دریافت کند یا با پرداخت 25 میلیون یورو، ماریانو را بازگرداند.

طبق ادعای مارکا، لوپتگی، سرمربی رئال که هفته هاست درخواست جذب مهاجم داده، از این فرصت استفاده کرد و طی تماسی تلفنی با ماریانو، او را به بازگشت متقاعد کرد. لوپتگی به این بازیکن وعده داده است که بازیکن مهمی برای رئال خواهد بود و بازی های زیادی به وی خواهد رسید.

اگر همه چیز خوب پیش برود، امشب باید منتظر نهایی شدن انتقال ماریانو به رئال باشیم.

ماریانوی 25 ساله در بارسلونا متولد شده اما سابقه حضور در اکادمی رئال را دارد. وی دو سال پیش در رئال حضور داشت که در 302 دقیقه پنج گل زد و آمار خوبی داشت و این فصل نیز در لیون عملکرد درخشانی داشت.

جولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید با ماریانو در مورد انتقال این بازیکن به رئال صحبت کرد و این بازیکن اوکی داده و برازی حضور در برنابئو چراغ سبز نشان داده است.

لوپتگی با ماریانو تماس تلفنی گرفته است. این بازیکن می داند که باید با بنزما برای حضور در ترکیب رقابت کند و کار آسانی نخواهد داشت.

خوزه کاسترو، مدیر سویا از این که رئال مادرید به سراغ خرید ماریانو دیاز مهاجم مورد نظر این تیم رفته است صحبت کرد.

منبع:http://www.codetools.ir/realmadrid32.html